Geen stempelkaart... wat te doen?
Helaas heeft de verzending van onze stempelkaarten enige vertraging opgelopen. Ook al zijn ze vorige week dinsdag al op de post gegaan, ze blijken pas vanaf vandaag (dinsdag, dus een week later) bij iedereen te arriveren.
Uiteraard vinden we dat heel vervelend, want dat betekent dat u pas laat wordt geïnformeerd over uw startgroep en andere relevante zaken. Onze excuses hiervoor!
Heeft u geen stempelkaart ontvangen, dan kunt u zich op zaterdagmiddag tussen 11.00 en 16.00 uur melden bij onze Informatiebalie op het Torenplein op West-Terschelling. Op vertoon van de bevestigingsmail die u kreeg bij uw inschrijving ontvangt u dan een nieuwe stempelkaart.
Dat geldt ook voor degenen die momenteel al op Terschelling zijn en dus niet over hun stempelkaart kunnen beschikken omdat deze naar het huisadres aan de wal is verstuurd. Ook u kunt op zaterdagmiddag tussen 11.00 en 16.00 uur een nieuwe stempelkaart ophalen bij onze Informatiebalie op het Torenplein op West-Terschelling. Neemt u dan ook de bevestigingsmail mee die u kreeg bij uw inschrijving? Dat kan gerust digitaal, die hoeft u niet te printen.
Heeft uw uw stempelkaart doorverkocht aan iemand anders, dan is er waarschijnlijk geen tijd meer om deze door te sturen. In dit geval vragen wij u om de kaart naar ons te sturen, te weten: Fjoertoer Organisatie, t.a.v. (NAAM DEELNEMER), Westerburen 21, 8891 GN Midsland. Deze stempelkaarten kunnen dan door de nieuwe deelnemers op zaterdag tussen 11.00 en 16.00 uur worden afgehaald bij onze Informatiebalie op het Torenplein op West-Terschelling. Wilt u uw eigen bevestigingsmail via de mail doorsturen naar de nieuwe wandelaars? Dan kunnen zij deze tonen op zaterdagmiddag.
En voor alle duidelijkheid: de stempelkaarten van de Lytse Fjoertoer worden NIET opgestuurd, die krijgt u op vrijdagavond voorafgaand aan de start.
Hopelijk hebben we u met dit bericht enigszins gerustgesteld!